AMAÇ

   Hedef kitle olarak seçtiğimiz öğretmenlerde Matematiksel Modelleme becerisini finansal okuryazarlık temelinde geliştirmektir.

    Finansal okuryazarlıkla ilgili terimlerin matematiksel modellerle ilişkisinin anlaşılabilmesi için STEAM kullanılması teşvik edilecektir.

    Bilimin günlük hayatla ilişkilendirilmesi ve öğrencilerde/toplumda karşılaşılan “Bu benim işime nerede, nasıl yarayacak?” vb. sorulara anlamlı cevapların verilebilmesini sağlamak.

    Refah toplumu ve bilimsel/teknolojik faaliyetler arasındaki ilişkinin kavranmasını sağlamak ve Bilim okuryazarlığını yaygınlaştırmak.

    Hedef kitlemiz olan ortaöğretim matematik öğretmenlerinde matematiksel modelleme becerisini geliştirmek, günlük hayat problemlerini disiplinlerarası yaklaşımla ele alan kapsayıcı eğitim modeline dayanan ders etkinlikleri planlayabilmesi ve diğer zümre öğretmenleriyle işbirliği oluşturabilmesine katkı sunmaktır.

    Öğretmenlerimizin bilgisayar destekli öğretimde öz-yeterliliklerinin arttırılması ve finansal ve matematiksel terimlerin öğretiminde bu becerilerin yaygınlaştırılması amaçlanmıştır.

    Toplumda ve öğrencilerde bilime ve bilim insanına yönelik olumsuz endişe, kaygı ve önyargıları ortadan kaldırmak ve Bilimsel araştırma yapan kurum/kuruluşlarla okul arasında köprü kurmak amaçlarımızdandır.